26 Şubat 2011 Cumartesi

HİDROJEN YAKIT TASARRUF SİSTEMİ


 
Otomobil sahipleri şimdiye kadar yapılmış en iyi hidrojen yakıt tasarruf sistemi artık Türkiye'de
TÜRKİYEDE İLKİZ TEKİZ.
TÜRKİYEDE ÜRETİLEN SÖZDE HİDROJEN SİSTEMLERİ İLE LÜTFEN KARIŞTIRMAYINIZ.CİHAZIMIZIN KALİTESİNİ, GAZ ÇIKIŞ KAPASİTESİNİ KARŞILAŞTIRINIZ FARKIMIZI SİZDE ANLAYACAKSINIZ.
Türkiyede ve yurtdışında sistemimizi kullanan bazı müşterilerimizin aldığı sonuçlar;
ve benzer onlarca araçta mükemmel sonuçlar alındı, alınmaya devam ediliyor.
Ayrıca daha önce egzostan çıkan siyah duman tamamen kesilmiş, motor harareti düşmüş, motor sesi ve titreşimi azalmış , yağ yakma sorunu bitmiştir.Yağ ömrü iki kat uzamıştır.
Son teknoloji kullanılarak imal edilmiş bu sistem yüksek kaliteli ,en kapsamlı ,en güvenilir yakıt tasarruf sistemidir.3 yılda geliştirilen bu sistem 112.000 km de test edilmiştir.Sistemdeki elemanlar süper uzun ömürlü olmaları sağlamak için yüksek sıcaklıklara dayanıklı olarak imal edilmiştir.
DİZEL ARAÇLARA, BENZİNLİ ARAÇLARA VE LPG Lİ ARAÇLARA HİDROJEN GAZI...
ARAÇLARINIZDA SU YAKIN...YANLIŞ OKUMADINIZ SU...CİHAZ ARAÇ KONTAĞINI ÇEVİRDİĞİNİZDE OTOMATİK DEVREYE GİRER VE HİDROJEN VE OKSİJEN GAZI ÜRETİR.BU GAZ YAKITLA BERABER YANIYOR VE SİZE BÜYÜK MİKTARDA TASARRUF SAĞLIYOR.... ÖMÜR BOYU BEDAVA YAKIT...
-HİDROJEN SİSTEMİMİZ SUYU ELEKTROLİZ İLE HİDROJEN VE OKSİJEN GAZINA AYRIŞTIRIYOR VE YAKIT OLARAK MOTORDA YAKILIYOR. YAKITIN %100 OLARAK TAM YANMASINI SAĞLIYOR...HEM EK YAKIT GÖREVİ SAĞLIYOR HEMDE YAKITIN TAM YANMASINI SAĞLAYARAK BÜYÜK TASARRUF SAĞLIYOR...

SİSTEM ÖZELLİKLERİ

-TÜM DİZEL - BENZİNLİ VE LPG Lİ ARAÇLARINIZA(OTOBÜS,MİDİBÜS,MİNİBÜS,TIR,KAMYON,KAMYONET,ÇEKİCİ,İŞ MAKİNASI,TRAKTÖR , JENERATÖR VE OTOMOBİLLER) TAKILIR...

-MAZOT,BENZİN VE LPG PARANIZDAN %20-50 DAHA AZ ÖDEYİN...BÖYLELİKLE YAKITTA BÜYÜK AVANTAJ SAĞLAYIN . TEST SONUÇLARINA GÖRE LPG DE %30 BENZİNDE %40 MAZOTTA %50 YE VARAN TASARRUF SAĞLANABİLMEKTEDİR.....PARANIZ CEBİNİZDE KALSIN...

-HİDROJEN GÜÇLÜ BİR YAKITTIR.MOTOR ÇEKİŞİNİZ %20 ORANINDA ARTACAKTIR...DÜŞÜK PERFORMANSLI ARAÇLARDA BİLE YÜKSEK PERFORMANS ARTIŞI SAĞLAR...ÖZELLİKLE LPG TAKILMIŞ ARAÇLARDA YAŞANAN PERFORMANS DÜŞMESİ SORUNUNU BÜYÜK ÖLÇÜDE GİDERİR ARACINIZ BENZİNLİ PERFORMANSINI VERİRKEN LPG MASRAFINIZDA %30 DÜŞER.

PİSTONLARDAKİ VE YANMA ODASINDAKİ KURUMU TEMİZLER, MOTORU YENİLER VE ÖMRÜNÜ UZATIR...ARACINIZI DAHA UZUN SÜRE KULLANIRSINIZ...ARACINIZIN KONTAĞINI ÇEVİRDİĞİNİZDE, ARACINIZIN BAKIMI BAŞLAMIŞ OLUR...MOTORU TEMİZLER...YENİ KURUM OLUŞMASI ÖNLENİR.

-BAKIM VE SERVİS GİDERLERİNİZ %50 AZALIR...SANAYİYİ UNUTACAKSINIZ...BİR TASARRUF DA BAKIM GİDERLERİNDE...PARANIZ CEBİNİZDE KALACAK...

-MOTOR YAĞINIZIN ÖMRÜ İKİ KAT UZAR ...MOTOR HARARETİ DÜŞER.BUDA YAĞIN ÖMRÜNÜN UZAMASINA YARDIMCI OLUR.AYRICA DAHA ÖNCE TAM YANMA SAĞLANAMADIĞINDAN OLUŞAN KURUMLARIN ZAMANLA MOTOR YAĞINA KARIŞARAK YAĞI BOZMAKTA İKEN HİDROJEN KULLANIMI SONRASI KURUM OLUŞUMU SIFIRA İNDİĞİNDEN YAĞDA KİRLENMEDE OLMAZ.YAPILAN TESTLERDE YAĞ YAKMA SORUNU OLAN MOTORLARDA DAHİ EGZOSTAN ÇIKAN SİYAH DUMANIN TAMAMEN KESİLDİĞİ GÖRÜLMÜŞTÜR. YAĞ GİDERİNİZ BİTTİ...PARANIZ CEBİNİZDE KALACAK...

-ÇEVRECİDİR, TAM YANMA SAĞLAR VE EGSOZDAN ÇIKAN ZEHİRLİ GAZLARI %0 A İNDİRİR.EKSOZDAN ÇIKAN KARA DUMANA SON...

-ÜLKE EKONOMİMİZ MİLYONLARCA TON YAKIT VE MİLYARLARCA DOLAR TASARRUF SAĞLAMIŞ OLUR...ÜLKEMİZ REFAHA VE FERAHA ERİŞECEK...EKONOMİMİZE DESTEK OLACAĞIZ...DAHA GÜÇLÜ-GÜVENLİ-SAĞLAM YILLARA, YARINLARA ZEMİN HAZIRLAMIŞ OLURUZ...
PEKİ BÜTÜN BUNLAR NASIL OLUYOR DİYECEKSİNİZ.
MOTORA YETERLİ MİKTARDA VERİLEN HİDROJEN BENZİN, MAZOT, LPG DEN YAKLAŞIK 10 KAT DAHA HIZLI YANMA ÖZELLİĞİ OLMASINDAN DOLAYI MOTOR İÇERİSİNDE HIZLA YANARAK ALEVİN SİLİNDİR İÇERİSİNDE HER YERE HIZLA ULAŞMASINI SAĞLAYARAK SİLİNDİR İÇERİSİNDEKİ YAKITINIZIN TAMAMEN YANMASINI SAĞLAR.BÖYLECE NORMALDE YANMADAN MOTORDAN DIŞARI ATILAN YAKITINIZDA YANDIĞINDAN SİZE EKSTRA BİR GÜÇ SAĞLAR.EKSTRA GÜÇDE SİZE OTOMATİKMAN YAKIT TASARRUFU SAĞLAMIŞ OLUR.ARTIK ARACINIZ DAHA GÜÇLÜ OLDUĞUNDAN DAHA AZ GAZ VEREREK AYNI HIZI ELDE EDEBİLECEKSİNİZ.NORMALDE GÜNÜMÜZDEKİ EN VERİMLİ MOTORLAR DAHİ %80 CİVARINDA YAKITI YAKABİLMEKTEDİRLER.%20 LİK KISIM MOTORDAN YANMADAN ATILMAKTADIR.SİZ BU %20 YİDE YAKABİLDİĞİNİZDE BÜYÜK ÖLÇÜDE TASARRUF SAĞLAYABİLİRSİNİZ.HİDROJEN ESKİ TİP ARAÇLARDA DAHA YÜKSEK BİR VERİM SAĞLAMAKTADIR.SEBEBİDE ESKİ ARAÇLARDAKİ YANMA ORANININ YENİ ARAÇLARDAKİ KADAR İYİ OLMAMASIDIR.YİNE DİZEL ARAÇLARDADA DAHA YÜKSEK TASARRUF SAĞLANABİLMEKTEDİR.BUNUN SEBEBİDE MAZOTUN BENZİNE GÖRE YANMA HIZININ DAHA DÜŞÜK OLMASIDIR.
LPG SİSTEMİNDEN ÜSTÜNLÜKLERİ:
-SİSTEMİ RUHSATA İŞLETME DERDİNİZ OLMAYACAK.ARAÇ ÜZERİNDE DEĞİŞİKLİK YAPMADIĞINDAN, BASINÇLI GAZ BULUNMADIĞINDAN RUHSATA İŞLETMEK GEREKMİYOR.
-LPG GİBİ KAPALI ALANLARA PARK EDEMEME SORUNUNUZ YOKTUR.
-LPG GİBİ AYDA BİR AYARA GİTMEYE GEREK YOKTUR.BAKIMINI KENDİNİZ YAPABİLİRSİNİZ.LPG SERVİSLERİNE MUHTAÇ KALMAYIN.
-LPG GİBİ MOTOR ISISINI YÜKSELTEREK MOTOR ELEMANLARINA ZARAR VERMEZ.AKSİNE MOTOR ISISINI DÜŞÜREREK MOTOR ÖMRÜNÜ UZATIR.
-LPG YE GELEN ZAMLAR SİZİ ETRKİLEMEZ.LPG FİYATININ YAKIN ZAMANDA BENZİN FİYATINA ULAŞTIĞINDA YAPTIĞINIZ MASRAF BOŞA GİTMEMİŞ OLUR.
-LPG TAKILAN ARAÇLARDA PERFORMANS DÜŞER.ÖZELLİKLE BUNU YOKUŞLARDA HİSSEDERSİNİZ.ANİ HIZLANMALARDA YETERSİZ KALIR.HİDROJEN SİSTEMİNDE PERFORMANS DÜŞMESİNİN AKSİNE ARAÇ ÇEKİŞİNİZ 10-15 HP ARTAR. 1. VİTES ÇIKTIĞINIZ YOKUŞU 2 VİTES İLE ÇIKARSINIZ.
-LPG TAKMIŞ ARKADAŞLAR ÜZÜLMEYİN.HİDROJEN SİSTEMİNİDE ARACINIZA TAKARAK HEM EKSTRA YAKIT MİKTARINDA %30 DAHA TASARRUF SAĞLAYABİLİR HEMDE YAŞADIĞINIZ PERFORMANS DÜŞMESİNİ BU SİSTEM İLE TELAFİ EDEBİLİR , LPG DE BİLE BENZİNLİ PERFORMANSINDAN DAHA YÜKSEK PERFORMANS ALABİLİRSİNİZ.
-LPG GİBİ KAZA ANINDA DEPO PATLAMASI, YANGIN ÇIKMA RİSKİ OLUŞTURMAZ.SİSTEMDE BİRİKEN GAZ MİKTARI MAKSİMUM 1 LİTREDİR.BUDA YANSA BİLE NE SİZE NEDE ARACINIZA CİDDİ BİR ZARAR VERMEZ.
-LPG GİBİ BAGAJINIZI İŞGAL ETMEZ.SİSTEM ARACINIZIN MOTOR KISMINDAKİ BOŞLUKLARA YERLEŞTİRİLİR.MOTORDA YERMİ YOK ? SİSTEMİ BİR KUTUYA MONTAJLAYIP BAGAJDA ÇOK KÜÇÜK BİR ALANA YERLEŞTİREBİLİRSİNİZ.(20X35CM BİR KUTU)
-EN KALİTESİZ LPG SİSTEMLERİ BİLE 1000TL DEN BAŞLARKEN NEDEN BU KADAR ÇOK SORUNU OLAN BİR SİSTEMİ TERCİH EDESİNİZ Kİ ? HİDROJEN İLE ÇAĞI YAKALAYIN.


-CİHAZ GARANTİLİDİR BİR YIL SÜRE İLE ARIZA HALİNDE ARIZALI PARÇA BİRE BİR DEĞİŞTİRİLMEKTEDİR.
ARACINIZA EN UYGUN SETİ ALMAK İÇİN LÜTFEN ARAÇ BİLGİLERİNİZİ MAİL İLE BİZE BİLDİRİN SİZE EN UYGUN KOMBİNASYONU OLUŞTURALIM.

Bildirilmesi gereken bilgiler:araç marka, model, motor hacmi, kullanılmakta olan yakıt türü, oksijen sensörü olup olmadığı , turbo olup olmadığı.
SET ALINIRKEN DİKKAT EDİLMESİ GEREKENLER:
-Motor hacminize uygun seti aldığınızdan emin olunuz
-Benzinli araçlarda oksijen sensörü var ise mutlaka bunu bildiriniz.Sete ilave bir parça daha ücretsiz olarak gönderilecektir.
-Benzinli oksijen sensörlü araçlarda dijital yakıt ayar cihazı alınması veya OBD-2 performans çipi kullanılması daha fazla yakıt tasarrufu sağlamanızı sağlar.Aracınızda oksijen sensörü varsa mutlaka bizimle iletişime geçiniz.En doğru tercihi yapmanıza yardımcı olabiliriz.
Set içeriği:
2,2lt kapasiteli elektroliz hücresi
Ana Tank
Bubbler Nötralizasyon tüpleri
Analog Ampermetre
Özel şeffaf hortum
Radyatör
Bağlantı parçaları
Ayrıntılı, Kurulum kılavuzu Türkçe
Haftanın her günü Email ve telefon destekli Teknik yardım

OPSİYONEL SEÇENEKLER:
ELEKTRONİK KONTROL DEVRESİ:
( bu cihaz kullanıldığında ekstradan %5 daha fazla tasarruf sağlanabilir.Aynı akımla daha fazla gaz üretimi sağlanır.Amper istenilen değere rahatça ayarlanabilir böylece istenilen miktarda gaz elde edilebilir.)

OBD-2 PERFORMANS ÇİPİ:
(1996 model ve sonrası oksijen sensörlü benzinli araçlar içindir.Oksijen sensörlü (sadece benzinli olanlarda LPG sistemi içermeyenlerde) araçlarda kullanımı oksijen sensörlerine müdahale gerekmeksizin aracınızı hidrojene uyumlu hale getirir.Aracınızın orjinal yazılımını kesinlikle bozmaz.Araçtan çıkardığınız an aracınızı eski ayarlarında kullanmaya devam edebilirsiniz.Aracınıza uygun yazılım olup olmadığını e-mail ile sorabilirsiniz.

ELEKTROLİZ HÜCRESİ:
Bizim hücreler elektronik 0,001 tolerans dahilinde direnci vardır. Bu demektirki KESİNLİKLE kaçak yapmaz.Özel alaşımlı levhalardan oluşur. Tescilli O-ring conta asla değiştirme ihtiyacı göstermez.Biz gerçek otomobil kullanıcıları ile yaptığımız denemelerde 112.000 km test edilmiş olup halen kullanıma devam etmektedirler. Sistemde kullanılan sudan sızan tek damla yoktur.Özel don engelleyici ile Kışın sıfırın altındaki sıcaklıklarda dahi kullanımda herhangi bir sorun olmaz. Tüm cıvata, somun ve pullar PASLANMAZDIR. Elektroliz hücresi oldukça küçük boyutlu olduğundan aracın hemen her yerine rahatça monte edilebilir.40 ampere kadar akım verilebilir. 10X10 CM EBADINDADIR.
Elektroliz hücresi 15 amperde dakikada 1 litre , 30 amperde dakikada 2 litre hidrojen gazı üretebilmektedir.

Türkiyede bazı kişiler pet şişelerde hidrojen gazı üretip bunu araçlarında kullanmayı denemişler ancak yeterli gaz çıkışı olmaması ve sistemin 1-2 günden uzun süre sağlıklı çalışmaması nedeniyle hüsrana uğramışlar bu nedenlede hidrejen gazının işe yaramadığını söylemektedirler.Bizim sistemimiz pet şişe sisteminden en az 10-20 kat daha fazla gaz üretmekte ve sadece ayda bir kimyasal sıvının değişimiyle yıllarca sorunsuz olarak kullanılabilen bir sistemdir.sistemin Ortalama kullanım ömrü 5 yıldır.Bu süre sonunda elektroliz hücresinin değişimi ile sistemi ilk günkü verirmliliğinde kullanıma devam edebilirsiniz.

REZERVUAR TANK:

Rezervuar tankı özel imalat olup yüksek basınca dayanıklıdır (48 oz) Elektroliz hücresinden gelen fazla elektroliti tutarak tekrar yakıt hücresine gönderir.
Bublers nötralizasyon sistemi:
Olası elektrolit buharlarını temizlemek ve motora hidrojen gazının girmeden önce temizlenmesi için kullanılır.Tescilli bu ikili tank sistemi buharı temizler , sistemi kirlenmelere karşı korur.Ayrıca motordan olası bir kıvılcımda alevin ana tanka ulaşmasını önler.
Ampermetre:
Araç içine yerleştirilir.Böylece kullanıcı sistemin çalışmasını takip edebilir.
Radyatör:
Sistemdeki sıvının minimum sıcaklıkta kalmasını sağlayarak buharlaşma ile su kaybını minimize eder.
Bağlantı Hortumları:
Hortumlar yüksek sıcaklığa dayanıklı olarak özel üretimdir.Yıllarca sorunsuz kullanılabilirler.
SIKÇA SORULAN SORULAR
sistem nasıl çalışıyor?
Cihazımızın deposuna özel kimyasal ile karıştırarak koyacağınız 1 litre kadar su cihazın yakıt hücresinde elektroliz edilir.Yakıt hücresi dakikada 1 litre gaz üretir.Bu gaz cihazın deposuna gider.Daha sonra çiftli buhar temizleme (bubler) tüplerine gider.Gaz tamemen temizlendikten sonra bir hortum vasıtasıyla aracınızın hava giriş yerinden ( hava filtresi) motora verilir.
Aracım dizel. Bu sistem aracıma olurmu ? Turboya zarar verirmi ?
Sistemimiz tüm dizel, benzinli ve LPG li araçlara uygundur.Motorunuzun hararetinide düşürdüğünden turboya herhangibir zarar vermesi mümkün değildir.
Aracım sıfır? Aracıma zarar verirmi ?
Cihazın araçlara hiçbir zararı yoktur.Hidrojen gazı çok yanıcı olmasına rağmen verilen miktar oldukça düşüktür.Bu nedenle motorda herhangi bir zarar meydana getirmez.Motorun herhangibir yerinde depolanmadığından metal, plastik aksamlara hiçbir zararı sözkonusu değildir.
Montajı kim yapacak ?
cihazı kendiniz montajlayabilir veya bir oto elektrikçisine montajlatabilirsiniz.Montaj işlemi oldukça kolaydır.Detaylı kullanım klavuzu ürünle birlikte göndermekteyiz.
Montajı biz yaparsak ürün garanti dışı kalırmı ?
Bayilikler verilinceye kadar yapılan montajlardada ürün garantimizdedir.Bulunduğunuz ilde bayilik verildikten sonra montajı bayi dışında biri yaparsa garanti kapsamına girmeyecektir.ürünün garanti süresi 1 yıldır.
Ayda bir değişen kimyasal sıvı nedir? Nasıl temin edilecek?
Kimyasal sıvı saf su ve buna karıştırılan özel bir kimyasal tozdur.Su benzinliklerde satılan saf sudur.Ütü suyu diyede piyasada satılmaktadır.Kimyasal toz ise ilk alımda cihazla birlikte gönderilmektedir.Bu size bir yıl yetecek miktardadır.Bir yıl sonra ise tekrar bizden ve bayilerimizden temin edebilirsiniz.Kutusu 25 tl olup bu size bir yıl yetecek miktardadır.
Kimyasal sıvı nasıl değişecek,Her seferinde servisemi gitmem gerek ?
Kimyasal sıvının değişimi çok kolaydır.Sistemde bulunan bir valf açılarak sıvı boşlatılıp yeni sıvı ana tanka ilave edilir.Bu işlem yaklaşık 2 dakikanızı alır.
Sisteminizin Türkiyedeki sistemlerden farkı nedir ?
Cihazın en büyük farkı gaz üretim kapasitesi ve kullanım ömrüdür.Cihazımız dakikada 1 ila 2,2 litre gaz üretim kapasitesine sahiptir.Bu miktar verilen akım değiştirilerek üretilen gaz miktarı ayarlanabilmektedir.Türkiyedeki sistemler ortalama 70-120 mililitre gaz üretebilmektedirler.Hidrojenin tasarruf sağlaması için 1600cc hacmindeki motora dakikada en az 1 litre gaz verilmesi gerekir. Daha büyük motorlar için gaz miktarı daha fazla olmalıdır.Bir diğer farkıda cihazın ömrüdür.Cihazımız 5 yıl boyunca herhangibir parça değişimi gerektirmeyecek yapıdadır.5 yıl sonra hidrojen üreten yakıt hücresi değiştirilerek sistem ilk günkü performansında kullanılmaya devam edilebilir.Türkiyedeki sistemler ortalama 6 ayda bir hücre değişimi geretirmektedirler.
Kaza anında bir tehlike oluştururmu ?
Sistemde çok fazla gaz biriktirilmediğinden bir kazada az miktardaki gaz yansa bile ciddi bir tehlike doğurmaz.Ayrıca sistemde alınmış olan güvenlik önlemleri nedeni ile elketroliz hücresi, ana tank ve bubler sistemindeki gazın motordan alev alma ihtimali sıfırdır.

2 yorum:

  1. HİDROJEN YAKIT SİSTEMİ TASARRUF HESAPLAMASI:
    ARACINIZLA 100 TL.BENZİN-MAZOT-LPG İLE 100 KM GİDİYORSANIZ.ARACINIZA HİDROJEN YAKIT KİTİ TAKTIRDINIZSA;FİRMA %30 TASARRUF YAPAR DİYORSA:HİDROJEN KİTİ İLE 100 TL YAKITLA BU KEZ 130 KM.GİDESİNİZ.HİDROJEN KİTLERİNDE TASARRUF YUKARDAKİ ÖRNEKTE OLDUĞU GİBİDİR.ARACINIZDA HIZ SABİTLEYİCİ VARSA DÜZ YOLDA DENEDİĞİNİZ ZAMAN FARKI O ZAMAN ANLARSINIZ.BU TÜR KİTLERİ TAKTIRMADAN ÖNCE EGZOZ EMİSYON HACMİNİ ÖLÇTÜRÜNÜZ.İYİ BİR HİDROJEN SUYLA ÇALIŞAN SİSTEM EGZOZ EMİSYON HACMİNİ DÜŞÜRÜR,BU ŞEKİLDEDE KONTROL EDERSİNİZ.ASLINDA SUYLA ÇALIŞAN SİSTEMİ TAKACAK OLAN FİRMA ARACINIZA HİZ SABİTLEYİCİYİ TAKIP AYNI YOLDA DENERSE NE KADAR TASARRUF ETTİĞİNİ İSPAT EDER.AKSİ TAKDİRDE GAZA ÇOK BASTIN AZ BASTIN TASARRUF ETMEDİ DİYEBİLİRLER HIZ SABİTLEYİCİ İLE KİT DENENİRSE BU SORUN ORTADAN KALKAR.CEVDET ŞENER.EMEKLİ BANKACI.

    YanıtlaSil
  2. 10 ay önce bu sistemi alıp mercedes arabama taktım.modeli 200E. Yakıt sarfiyatım 11 litreden 7 litreye düştü.10 aydır sorunsuz kullanıyorum.çok çok memnunum.

    YanıtlaSil